A magyarországi rádiózásban 26 éve működő Juventus Rádió a tavalyi év végén átalakult. Az átalakult rádió, Sláger FM néven folytatta tovább működését.
A megújuló rádió a 30 év feletti korosztályt célozta meg műsoraival, zeneileg a 80-as, 90-es évek legnagyobb slágereit hozzák el a hallgatóknak. Így azt az űrt tölti ki, amely a budapesti rádiós piacról már évek óta hiányzott.
A tavalyi évben két kutató cég is megerősítette, hogy a 30-59 év közötti budapesti hallgatók kedvenc budapesti csatornája a Sláger FM Rádió. A tavaly október és december között készült TNS-Hoffman-Mediameter rádiós hallgatottsági kutatása és a Whiteport.hu&Ipsos konzorcium lokális médiakutatása során kiderült, hogy a rádió a Music FM rádiót, a Klubrádiót és az Info Rádiót megelőzve az élen teljesített.
A TNS Hoffman-Mediameter kutatásából kiderül, hogy a 30-59 évesek között közel 18%-os aránnyal a Juventus/Sláger FM rádiót hallgatják. Nem sokkal lemaradva követi a rádiót a népszerű Music FM rádió. Az Inforádió és a Klubrádió már 10% alatti hallgatottsággal követi a két nagy budapesti rádiót.
A Whiteport.hu&Ipsos cég felméréséből is hasonló eredmények születtek. A Sláger FM rádió itt is közel 18%-os budapest hallgatottsági aránnyal nyert. A Music FM itt sem maradt le sokkal, viszont a KlubRádió bőven 10% felett teljesített.
A kutatásokból jól látható, hogy a Juventus rádió átalakulása jól sikerült. A brand népszerűsítése ezután sem áll meg, a következő hónapokban különböző médiákban, plakátokon hirdeti magát a Sláger FM Rádió.
Hírforrás: Mediainfo